سبد خرید
0
No products in the cart.

ورود و عضویت

نکاتی که باید به هنگام چیدمان خانه عروس بدانیم

مدیر سایت
30 اردیبهشت 1399
88 دقیقه زمان برای مطالعه
5/5 - (1 امتیاز)

نحوه چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری


نحوه چیدن مبل ها نقش زیادی در چیدمان خانه عروس دارد و باعث می گردد فضای منزل تغییرات اساسی داشته باشد. بعد از انتخاب مبل مناسب، با توجه به فرم مبل ها و همچنین ترکیب رنگ و فضای موجود در منزل بهترین چیدمان را انتخاب نموده تا به یاری آن خانه عروس فرم جدید و جالبی داشته باشد. از مبلمانتان به عنوان جداکننده برای سالن نشینمن بهره ببرید، از محاسن این کار عظیم تر نشان دادن فضای خانه و تفکیک پذیری آن است. البته برای این کار، پارتیشن ها و درب ها گزینه مناسبی نیستند. میز ناهارخوری را در مکان مناسب و مشخصی قرار دهید و روی میز را با ظروف پذیرایی، دستمال سفره و گل تزیین کنید. این کار زیبا باعث می گردد چیدمان بهتر و مناسب تری داشته باشید. تصاویر زیر می توانند ایده های خوبی برای انتخاب چیدمان خانه عروس باشند.


انتخاب پرده مناسب


فاکتور کلیدی در انتخاب پرده رنگ آن است. رنگ پرده باید کاملا هماهنگ با دکوراسیون و سایر وسایل باشد. سعی کنید در دکوراسیون و چیدمان خانه عروس حتما از پرده مناسب و هماهنگ با فضای منزل بهره ببرید. انتخاب پرده زیبا و مناسب تاثیر زیادی در ایجاد چیدمانی ایده آل و جذاب دارد.


چیدمان ویترین پذیرایی


ویترین نقش مهمی در زیبایی چیدمان خانه عروس دارد. برای این مورد هم پیشنهاد ما عدم شلوغی است. هر چقدر وسایل منحصر به فرد و تکی را در ویترین قرار دهید و از قرار دادن وسایل همسان و یک رنگ اجتناب کنید ویترین زیباتری خواهید داشت. در زیر نمونه هایی از چیدمان ویترین های زیبا را می بنیید.


چیدمان اتاق خواب عروس


انتخاب دکوراسیون و چیدمان مناسب و زیبا برای اتاق خواب عروس نقش مهم و قابل توجهی در چیدمان خانه عروس دارد. به مدل های زیر توجه کنید، در هر یک از این مدل ها، اتاق خواب به شکل متفاوتی چیده شده است که هر یک می تواند ایده خوب و مناسبی برای شما باشد. سرویس خواب و تختخواب عروس خانم در جهیزیه عروس از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. در این مورد هم هماهنگی رنگ و مدل روتختی عروس با سایر وسایل اتاق خواب نکته مهمی محسوب می گردد. مدل روتختی ترکیه ای در میان سایر مدل های روتختی تنوع طرح بیشتری دارد البته توجه داشته باشید که اتاق خواب را نباید بیش از حد شلوغ کنید زیرا در این صورت وسایل جلوه خود را از دست می دهند و سعی کنید از طرح ها و مدل های ساده تر برای رو تختی بهره ببرید تا فضایی آرامش بخش نیز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

رانر چیست؟ بررسی تفاوت‌ رانر با رومیزی

تفاوت رانر و رومیزی؛ کدام یک کاربرد بیشتری در فضای خانه دارند؟ رانرها در حقیقت نوعی از رومیزی ...
مدیر سایت
10 آبان 1400

ایده‌های جذاب برای ست روتختی با لوازم اتاق خواب

روتختی و فرش را با هم ست کنید، از این ساده‌تر؟ اگر بار اولی است که قصد خرید ...
مدیر سایت
30 اردیبهشت 1399

خرید رومیزی

همه افراد خوش سلیقه بعد از خریدن میز، فوری به خرید رومیزی برای نگهداری بهتر از میز ...
مدیر سایت
30 اردیبهشت 1399
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه